Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2018 03:51 - AVDI и VVDI Кое е по-добро за начинаещите Mercedes?
Автор: keytool Категория: Бизнес   
Прочетен: 312 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В: 
Искам да започна да програмирам MB ключове в моя малък бизнес и искам да знам, че инвестицията в вещици е по-добра AVDI ABRITES Commander или VVDI MB BGA Tool? 

A: 
Ето реалния опит на потребителите на AVDI / VVDI. 

1. 
прост сравнение актуализация на цените Xhorse да Абритус актуализира 
Някои хора казват, Абритус няма нужда плащат за онлайн жетони, но ти плащат годишен абонамент, който струва повече от милион години Xhorse неограничен изчисление 
http://www.vvdishop.com/wholesale/xhorse- vvdi-benz-vvdi-mb-bga-tool.html

2. 
за benz Cars Мисля, че най-добрият избор са VVDI MB VVDI PROG и VVDI PROG EZS адаптери, това е всичко, от което се нуждаете 


3. 
AVDI е добър инструмент но трябва тооолкова тооолкова много да платят, им трябва VVDI и може би три години им се работи с това .. не всяка грешка всеки проблем,   
казвам си купите VVDI MB + VVDI Prog 
http://www.vvdishop.com /wholesale/xhorse-vvdi2-plus-vvdi-prog-programmer.html

4. 
vvdi mb е най-добрият инструмент за пари. за мен си най-добрият инструмент, защото аз не правя бенз ежедневно, така че не може да плати abrites за това 
разликата на това, което abrites може да направи повече от vvdi mb не си струва всички пари, за да плати 
2 от моите приятели да купи vvdi mb и те са всички щастливи и никога не 
скърбят за нищо и всички ние правим ползи от работни места и плащаме инструмента verry бързо xhorse убива abrites и неговото добро за начинаещи като мен 
abrites само мисли за пари 

5. 
Имам и двете и да бъда честен ще използвам AVDI за изчисляване на PW на новия Merc и след това използвайте VVDI за изчисляване на ключовете. 
VVDI ви дава възможност да изчислите всичките 8 ключа и след това ви изпраща файловете за всичките 8, във всеки формат, който искате. 
AVDI ви дава възможност само да изчислите 1 ключ и да го напишете директно на ключа, без да запазвате файла. 
Платете 300 долара на година за неограничени изчисления с xhorse и аз вярвам, че сте победител. 
http://www.vvdishop.com/wholesale/unlimited-tokens-for-vvdi-mb.html


6. 
Аз също съм разочарован от avdi. 
Преди няколко дни имам 09 AMG C63 W204, и не можах да 
извадя паролата, опитвах в колата и на пейката два дни и нищо. аз бях пист, така че призовах приятеля си, той има VVDI, 
Бях изненада, в 5min VVDI извличане на paswword, 
така че аз се питам, какво плащам avdi за? Мислех, че имам някои надеждни инструменти .. аз бях погрешно, и дори не е усложнявам car.The парите, които съм платил за avidi не е брадавица, пространствено инструментите ме остави няколко пъти, мисля, че сега, че китайски прави Bether .... Bether инструменти и евтини и дори по-надеждни. 
Така че мисля, че ако дойдеш да програмираш ключа за МВ, VVDI MB е добрият избор 

7. 
Моят избор беше Абритите, защото той е по-скъп за мен, но ако се срещна с Бенц, какво не може да се направи с него , Аз също ще купя VVDI. Както един мой добър приятел каза: "Всеки цент, който печели от това събрание, отслабва позицията ти" 
Така че мисля, че е добре, ако никой не може да направи колата,

http://vvdishop.blog.ba/2018/12/26/vvdi-mb-and-avdi-commander-which-to-choose-for-mb-newbies/




Тагове:   vvdi mb tool,   vvdi mb,   vvdi,   avdi,   avdi abrites,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: keytool
Категория: Бизнес
Прочетен: 238596
Постинги: 720
Коментари: 0
Гласове: 19
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930